Super aangename service!

Ik was opzoek naar een samshield, en kwam bij Drunens terecht waar ik verrast was van het ruime aanbod en de grote voorraad stock! Zeker omdat ik maar een schelp maat S heb. Achteraf werd ik gecontacteerd voor de binnenvoering, en werd alles zeer netjes en vlot verzonden en geleverd bij mij in België.

Snel en goed geleverd

Ik werd direct geïnformeerd dat niet alles meteen op voorraad was Vriendelijke en deskundige medewerker

Snel, heldere produktinformatie

Bestellen gaat vlot en makkelijk, verzending ook. Netjes verpakt en mede dankzij goede omschrijving produkten naar verwachting

Aardig en attent personeel .

Je wordt begroet bij binnenkomst en je wordt goed geholpen.

Betrokken en oplossings gericht

Fijne mooie winkel met goed en vriendelijk personeel.

Heel fijn geholpen!

Ik ben kundig en vriendelijk geholpen. Ik kom er altijd graag.

Uitstekende service bij de aankoop van een Sprenger bit

Ik kreeg de kans om na goed advies van het Drunens Ruiterhuis verschillende Sprenger bitjes te proberen. Zo heb ik uiteindelijk de juiste keuze kunnen maken. Ik ben blij met de watertrens Sprenger KK Ultra dubbel gebroken (13,5 cm/14mm) voor mijn Friese ruin.

vriendelijk,en zeer goede uitleg

We zijn heel vriendelijk geholpen,en goed begeleid met het uitkiezen van een cap,goed voorgelicht.

Mooie producten en supersnel geleverd

Het ruime assortiment en goede prijs-kwaliteit verhouding maakt dat ik regelmatig iets aanschaf. Het betreft dan vooral producten voor paard of ruiter.

Mijn laarzen passen nu weer helemaal top!

Netjes geholpen, vriendelijk personeel.

Een super fijne webshop, makkelijk te zoeken en alles goed omschreven. Zeker voor herhaling valt baar.

Dekens laten wassen en komen als nieuw terug. Ook in de winkel goed advies gekregen voor aankoop.

Super winkel met veel kwaliteit

Ik kom er regelmatig, fijn personeel en vele keuze, ik heb laats nog een anders zadel gekocht, de mijne moest gemaakt worden in Engeland, maar Bart gaf mij een zadel, waar ik zoals hij denk ik al wist, dit zit veel fijner, daarom had ik al snel bedacht dat ga ik omruilen, dus bedankt Bart ik kan weer vooruit. dus al met al het fijne winkel

Geweldig personeel vriendelijk

Altijd fijn hoe je geholpen wordt personeel is allemaal even vriendelijk maakt niet uit of je een reparatie laat doen of je koopt producten. Top winkel!

Snelle levering en groot assortiment

Fijne webshop Snelle levering Groot assortiment voor iedere portemonnee

prima hulp en advies!

er wordt goed meegedacht bij het maatwerk van de laaren.

Altijd goede service bij Drunens Ruiterhuis

Laarzen gebracht om nieuwe ritsen in te laten zetten .Netjes gedaan en na een week werden ze al weer thuisbezorgd.

Uitmuntende service !

Er is een groot aanbod aan kwalitatief hoogstaande producten aan meer dan concurerntiële prijzen. Bovendien zijn ze snel en hebben een uiterst efficiente en vriendelijke service!

Prettig geholpen

Winterdekens laten reinigen en waterafstotend laten maken. Ik kreeg netjes een SMS op het moment dat ze klaar waren. Heel fijn.

Fout naar tevredenheid hersteld

Vriendelijk personeel en genoeg er was een fout met inmeten is niet moeilijk over gedaan is gelijk een nieuwe de Niro laars besteld en een vergoeding hiervoor gekregen. Tevens oude laarzen laten repareren zeer snel en vakkundig gerepareerd

Fijne service en kundig personeel. Niets is te veel!

Goede service, vlot ontvangen

Mijn bestelling was er snel, zeer tevreden zowel over gemak van bestellen als over de afhandeling

Goed en kundig geholpen

Rijlaarzen waren te strak geworden. Heel goed en kundig geholpen. Eerst alle maten opgemeten en door de schoenmaker nieuwe ritsen in gezet. Nu passen ze weer goed!

Geweldige service!

Aardig, attent, behulpzaam, mooie producten. Blij met mijn producten.

Grotestraat 264

5151BS Drunen